Julhandel Och Feber!

Vill Först Säga God Jul Till Alla Som Läser Min Blogg!


Idag har jag varit i stan med lillasyster Jessica och handlat alla julklappar! Blev lite smått och gott ;)
Sedan kom Annie in med bilen för vi skulle till bolaget och inhandla veckans öl... Arvid var med också, han kör som en TOK!




Imorgon blir det Julfirande med familjen, ska upp klockan 9 imorn för att dra till bror och börja med julmaten ;)
Är ju en del att förbereda om man säger så, så hoppas alla hjälper till haha... Ska bli roligt att min andra bror kommer med en stund i alla fall (Mathias), men kan ju förstå om han inte blir långvarig.. Han och hans tjej Johanna ska åka till marocko den 25:e.. Faaaan vad härligt, jag vill med åka bort o slippa skiten här hemma :D


Nu ska jag gå och lägga mig! Mår inte helt dunderbra faktiskt, har varit hängig hela dagen idag!
Haft feber och så, men tur man fick alvedon i alla fall så jag kan sova inatt! Och håll nu tummarna för att jag är frisk till Juldagen! Då det blir PARTEY!


Kommentarer:


Datum 2008-12-28 Tid 14:00:53

Lyckad jul som fan blev det, eller vad säger du? =) Synd bara att du inte mådde så bra, mendet gjorde juh inte jag heller hehe, men jag är nöjd med årets julfirande iaf =)


E.K
Datum 2009-01-07 Tid 18:11:23

Har du glömt av din blogg? :)


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?