Seg lördag!


HejHej!

Sitter just nu och gör ingenting! Har varit en jävligt seg lördag idag måste jag säga!
Vaknade bakfull som ett jävla svin, tog ett bad när jag vaknade haha men råka decka i badkaret i två timmar.
Var för jävla skönt :P hehe! Var lite folk här innan, Henke, Jones och Jukka! Jag försökte dricka men det gick inte som planerat haha, blev la några drinkar men inte mer än så! Känner mig duktig faktiskt ;) Stack bort till bror och E.K innan med, Min bror Mathias och min lillasyster Jessica var där med och pappa :D Alicia sov :( hehe får gå bort o gosa med henne imorn när hon är vaken ist! 



Imorn Blir det nog bara helt lugnt, Nörda framför datorn med WOW och dryga framför nån film tror ja!

Ha´t Bra!

Kommentarer:


Datum 2008-12-28 Tid 13:57:06

Johanna, du får akta dig för att decka i badkaret, sång kan faktist gå illa juh :O inte något bra!


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?