Underbart Lycklig!



Sååja, nu är det dags att blogga igen! Var ju ett litet tag sedan..
Idag är det Fredag och jag och Annie ska ner till stan vid fem och göra stan osäker:P
Ska förbi bolaget en sväng först, Får la se om vi hittar några lirare och hänga med idag haha!
Men det tror jag absolut vi gör, som vanligt! Varit stan med E.K en sväng idag, hon skulle köpa typ till
Alicias dopklännig:P Jättefint tyg blev det i alla fall! Sen träffa jag på Fanny en sväng med,
Var ett bra tag sedan man såg henne!

Imorgon kommer Matte (bror) Och hämtar mig vid nio för att sedan hämta det allra
sista hos steinert... Sen är jag borta här ifårn för gott.. Hoppas jag i alla fall! Men
det antar jag i alla fall... Så nu bär det av till Norrby till en fin tvåa på 54kvm..
Har hämtat alla mina möbler oså hemma hos pappa..

Jag vill tack ALLA som hjälpt mig och stått vid min sida under denna svåra tid, som blev SÅÅ bra
till slut.. Tack till, E.K, Ande, Annie, Johanna, Matte, och ni andra som pratat med mig när jag varit nere!
Så till nästa helg blir det nog inflyttningsfest.. Och självklart är alla ni som varit med mig det sista välkomna!!!

Ny soffa nästa vecka, och sen ska jag Johanna och E.K åka till IKEA nästa vecka.. Köpa viktiga saker till
lägenheten oså, det ska bli skoj ;).. Ni får komma upp o kolla min lägenhet sen när jag kommit iordning!

Puss Puss


Kommentarer:


E.K
Datum 2009-04-24 Tid 18:15:08

:)


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?