Vera - Naken i min säng!



Naken i min säng
Ligger min karl medans jag är på toa och skiter.
Kliar mig i baken
Stoppar mina fingrar under din näsa, är du vaken?
Ingen är så fräck som jag
Ingen har sån häck som jag.
Du vaknar genast upp
Gapar och skriker kuckiliku som en kåt tupp.
Du hoppar på ett ben
Du säger att jag är äcklig
Det saknas en gen.
Varför blev du arg på mig?
Jag är en helt naturlig tjej

För jag vill knu-knu-knuffa dig i sängen,
Jag vill ha ku-ku-kul med pengen,
Vill du se min fi-fi-fina tatuering,
Jag är din gummibrud med string

Jag är en gummibrud
Tuttar som står rätt upp även när jag ligger ner.
Ingen cellulit
Inga fel på mig jag är gjord av bakelit.
Ingen är så snygg som jag
Ingen är så stygg som jag.
I soffan sitter jag
Med handen i min trosa och kan inte sitta still.
Klia mig på ryggen
Mellan tårna finns det ludd ta bort det om du vill.
Vad är jag utan dig?
Vad är du utan mig?

För jag vill knu-knu-knuffa dig i sängen,
Jag vill ha ku-ku-kul men pengen,
Vill du se min fi-fi-fina tatuering,
Jag är din gummibrud med string

För jag vill knu-knu-knuffa dig i sängen,
Jag vill ha ku-ku-kul men pengen,
Vill du se min fi-fi-fina tatuering,
Jag är din gummibrud med string


http://www.youtube.com/watch?v=yvTR4741PtY

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?