21

Då har man blivit ett år äldre, igen! Gz till mig!


Kan inte förklara i ord hur jag känner så jag ska försöka skriva av mig lite!
Du var mig inte närmast hjärtat, och vi umgicks inte så mkt.. Så när jag först
fick höra att du gått bort kändes det bara som om du var en i mängden.. Men ju mer
jag funderar på vad som hänt, desto fler minnen dyker upp.. Och vi har gjort mer saker
tillsammans och upplevt mer ihop än vad jag tidigare tänkt på! Och nu är det försent
för att "ta vara" på de stunderna!.. Det som gör riktigt, riktigt ont, är att senast vi sågs
blev vi "osams" Du hade hört saker som inte stämde men vägrade lyssna på mig..
Önskar jag kunde rett upp allt innan detta hänt och jag önskar att det inte ens hänt Johan!
Det händer så himla mkt nu, alla som skriver till mig var och varannan dag om vad Steinert gör,
klart jag inte önskar livet ur någon och det svider verkligen när alla ska skriva till mig såna
saker dom faktiskt skriver.. Är hellre ovetandes än att höra sånt som gör mig
orolig in i själen! Vet att det slutar illa och jag kan inte längre göra ngt..

Till Jimmy!
Hur kan du ens med och sitta och skriva såna saker till mig på msn!
Räcker det inte med allt som redan hänt!? När jag skriver till dig och berättar
hur jag mår så behöver jag faktiskt inte höra saker som gör saken så mkt mkt mkt värre!!
Och du skriver bara "förlåt, men vill du para dig" Så jävla sjukt skrivet, även om det
var ett skämt.. Fy fan, helt ärligt.. Skriv ALDRIG mer till mig om Steinert..
Vill jag veta ngt så kan jag ta reda på det själv..

Självmord!
Snälla ni som tänker tanken, sluta! Snälla.. Ni förstör inte bara för er utan ALLA som finns
runt om er, som älskar er för precis dom ni är! Visst jag har la tänkt tanken men känner
ändå att jag är bättre än så, det är ni med! Jag vet att livet känns helt kasst nu och jag förstår
er.. Jag känner likadant.. Man har inte fått livet för att förstöra det! Ni är älskvärda! <3

 PUSS ♥

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?