Fredag och ångest!?:S

Sitter hemma en Fredag för en gångs skull och det är jävligt skönt.. Palla fan inte festa idag..
Vaknade så grymt bakis idag efter tre-fyra timmars sömn på soffan:P.. Somnade iofs om i sängen igen
efter några timmar när jag låg o snacka med Annie! Käka as gött käk ihop ikväll och kollade på film
på ettan, riktigt bra film som jag velat se länge, Vägen ut heter den! Fett najs!

Satt just och funderade på hur jävla falska en folk kan vara! Har en attityd först, och sen
kan dom tvärt vända och blir helt annorlunda.. Från att ena stunden vara hur underbar som helst,
till att gå bakom ryggen på en, eller utnyttja någon eller helt enkelt bara snacka skit bakom ens rygg!
Hatar sånt folk verkligen, och det sjuka är att jag vet många som är såna.. Och en av dom saknar jag
faktiskt, KONSTIGT nog.. Vet fortfarande inte varför allt blev som det blev ;( Och kommer
antagligen inte få reda på det heller.. Men det är nog lika bra det tror ja.. För vad jag behöver
har inte denna personen i fråga i alla fall.. Men när man ändå är igång o tänker på alla såna
människor så undrar man helt klart varför dom funkar så!? Har dom inte ngt bättre för sig!?
Man kan fan undra alltså..

Är i alla fall jävligt trött på er människor inte bara kan vara er själva och förbannat
trött på alla falska små nötter!!! Skaffa en hobby som är vettig ist!

Natti, Puss Och Kram Och Hej!










Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?