Mys ♥

Haft en underbar helg till och börja med! Mycket mys, och lite öl såklart! :D..
I fredas hade jag lite fest här hemma som vanligt, kom lite trevligt folk och vi festa länge :P
Och igår satt jag hemma nykter, för jag var bakis precis heeeela dagen!
Så jag pallade inte o dricka faktiskt :p.. Men det kom ändå hit lite folk
o drack sedan på kvällen.. Alltid mys! Men nu är det helt underbart att
bara sitta hemma helt själv :P.. Var hos Ande och E.K igår med och
firade Alicia, SÅ SÖT! Världens goaste unge ♥..
Idag gick jag upp klockan fem, på eftermiddagen haha! Var otroligt skönt att
sova så länge.. Så hoppas i alla fall att jag kan somna sen!..
Ska lägga mig om ett tag hade jag tänkt.. Städa hela dan imorn :D..
BEHÖVLIGT som fan ;)..




PussPuss!

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?