Livlig fantasi eller bara korkad!?

Ja, killar och tjejer jag säger då det! Att en del folk kan vara så jävla dumma?
Det är ju för fan skrattretande, Antingen snackar dom skit bakom ryggen på folk..
Eller så ljuger dom en rakt upp i ansiktet :S.. Helt korkat är i alla fall min åsikt!
Man hittar fan inte på saker om folk o framför allt går man inte och snackar
om att personen har HIV.. Det är ju för fan sjukt.. Kanske du som smittat!? :O haha!
Du är patetisk!!!

Igår hade jag jävla skoj i alla fall.. Jag, Annie och Brandt satt och förkröka hemma
hos mig.. Vi dansade bugg till sven-ingvars, kikki danielsson med flera haha!
Kan ni tänka er ?? ;) Sedan bestämde vi oss för att dra till Tonic, Men kom på att
nästan alla vi känner skulle till Hurricanes.. En MC Klubb! De hade sin årliga årsfest!
Saken var den att det skulle kosta 100 kr per skalle och ingen av oss hade egentligen de
pengarna, men sen slog det oss att orka dra till tonic utan de man känner så vi tog oss råd :P
Efter många om och men iofs.. Och lyckat blev det! Träffa mer folk där än man skulle tro:D
Sedan festa vi hela natten, jag decka runt nio i morse eller ngt sånt o dom andra fortsatte!
Att dom orkar :O.. Jag har nog tappat stinget :S mhm!

Men nu ska jag snart få bakfylle besök :p Men lägger upp lite bilder lite senare idag!

PussPuss! ♥

Kommentarer:


Annie
Datum 2009-08-23 Tid 17:28:28

jag var aldrig på nått ställe som hette hurricanes, jag var på Hörrikanes!


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?