Symöte, målar och matlagningskurs

Nu har jag bestämt med Tessan att vi ska börja med en hobby!
Kom på tre as bra, Sy, Laga mat och Måla :D
Så äre någon som vill joina p onsdagar klockan sju o vara med o sy?
Eller tisdagar då vi ska måla i vårt nya målar-rum uppe på min vind..
Finns risk dock att våra fina fina tavlor som är så proffsmålade blir stulna :S..
Får se till o göra många tavlor så dom inte orkar bära med alla!
Sedan kommer vi till det med maten, jag ska lära mig göra världens
goaste Julskinka! Så jag kan bju tessan på det nästa sommar :D..
Vi glömde ju faktiskt våran julmiddag vi skulle haft i somras :S
Minnet är bra men kort :P..
I alla fall.. Ses på symötet! Borås nya sy-junta!


Kommentarer:


Tessan
Datum 2009-08-31 Tid 03:51:18

Va gott det ska bli :)


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?