Tragiska människor

Jag hoppas du håller dig borta från mig, mitt liv och mina vänner!
I alla fall tills du lagt ner med skiten o kan vara som den person jag lärde känna!
Du har gjort mig så jävla grymt besviken det sista och inte visat mig, eller mina vänner
någon respekt alls! Hur kunde du ens med att komma tillbaka i morse!? Har du inget vett
alls eller!? Trodde då mkt bättre än så om dig, och jag hoppas att du fattar att jag menar
allvar denna gången.. Du är inte välkommen hit på länge ska du veta! Fy Fan!

Och lilla söta rara patetiska slyna, väx upp! Att snacka skit bakom någons
rygg är la inte direkt så ärligt!? Att du ens kan med och säga att du är en av de
ärligaste männsikorna!? Haha fy fan lilla vän, tycker så fruktansvärt synd om dig!

Sedan är det ju fruktansvärt underbart dunder och mys med mina vänner!
Ni är underbara och ni vet vilka ni är! Vet att ni aldrig skulle svika mig på det sättet!
Jag är lyckligast som har er ♥

PussPuss!




♥ Till Min Älskade Lillasyster!

Läste din blogg innan, Varför så depp?
Jag hoppas att du vet att jag alltid finns för dig.. Alltid gjort och kommer alltid att göra..
Jag vet lika väl som du att kontakten varit ganska kass mellan oss.. Men det finns
verkligen inget som kan förstöra de band vi har! Vi får helt enkelt ta o skörpa oss...
Du får gärna komma in till stan nån dag och ha en myskväll med mig :P
Dom brukar vara väldigt mysiga här hemma ;).. Du kommer gillar't!
Men i vilket fall Jessica, jag älskar dig, och jag älskar resten av familjen!
Det är ni som betyder!!! ♥



Du har liksom charmen siss!!! ♥








Kommentarer:


JessiCa
Datum 2009-08-22 Tid 02:00:50

Johanna... DU är... BÄST!!! Glöm aldrig det! och självklart ska vi ha massa myskvällar igen ju! =D <33


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?