Vill tacka far o mor

Vill tacka er för livet ni gett mig.. Kan inte vara gladare än vad jag är
och är er evigt tacksam.. Utan er hade jag inte funnits till och inte haft den sköna
familj jag faktiskt har! Vill tacka mina syskon för att dom alltid finns där, och vill även tacka
E.K för att du gör min brors liv complete! Vet att du är en av de bästa i hans liv, du och alicia skänker
glädjen till oss andra! Hoppas det förblir så och att vi fortfarande kan hålla samma kontakt
oavsett vad som än händer mig/oss! Jag är så jävla glad åt mitt liv just nu och kan inte mer än att tacka!
ni är de människor som fått mig på fötter och som har fått mig att inse vad familj, vänner och kärlek
faktiskt betyder.. Och även tack till mitt hjärta Annie för att du alltid finns där.. liksom de andra..
älskar er, och jag hoppas det förblir så.. Och vad ni än tycker o tänker om mig, eller hur
oroliga ni än är, så vet ni att jag alltid klarar mig! Men det vä'rmer att ha sånna som er runt mig..
 
Love You All! ♥

Puss!!!

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?