Annie och Johanna-Dag ♥

Uppe med tuppen idag. Inte varje dag jag går upp innan tio i alla fall, kanske runt nio om jag har tur hehe. Men idag har jag varit vaken sen sju <<.. Känns helt okey. Finns det ngt mysigare än o ligga o krama om den mysigaste på morgonen!? Näe tror knappast det, fan va gött det är när man ligger där as trött, nyvaken och frusen och bara mysa! Underbart!!! ♥ ♥ ♥

Anledningen till att jag är uppe denna tid är att Annie ska komma in till stan idag :):):).. Först ska hon komma hit en sväng för jag ska vänta tills en person kommer hit med pengar sedan ska jag och Anuttan dra ner till stan och sola. Var fett längesen jag solade. Ska bli jävligt gött faktiskt. Tack Annie att du får mig att dra ut tummen ur röven. Har tänkt dra o sola hur länge som helst men har aldrig kommit iväg. Sedan funderar jag på om Annie är sugen på att käka ute idag. Men men, vi får la se hur det blir med den saken!

Kände redan i morse att denna dagen kommer blir hundra gånger bättre än igår. Nu är jag på topphumör igen! Den lilla fittan kan ju bara dra och dö nånstans, jag skulle då fan inte sakna henne ändå! Men i alla fall, hoppas att mitt humör fortsätter vara på denna nivån, annars kanske jag blir tvungen och skjuta någon haha!

Aja vi hörs ikväll gott folk, ska kolla lite tv elelr ngt nu. Orkar i vilket fall som helst inte skriva mer just nu. Så är la tillbaka ikväll. PussPuss

Kommentarer:


Datum 2009-12-30 Tid 17:32:46

Jag älskar också att mysa :D


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?