Åt helvete med att vara sjuk!

Haft frossa hela jävla natten, ändå var jag as varm. Sov med byxor och luvtröja. Hatar att vara sjuk. Det är inte ens längesen jag var sjuk sist. Hoppas bara det inte är svinis :P

Igår hade jag en liten fläng av surhet med. Mitt humör de senaste dagarna har varit fruktansvärt upp och ner hela tiden. Men det är inget ni behöver bry er om. Kan vara så ibland.. Hehe vet i alla fall dom som känner mig. Idag ska jag antagligen vara med Tessan, bara vi löser det med bussjäveln. Jävla krångel med att dom inte tar kontanter på bussen längre :S Så illa...

Hoppas i alla fall att jag är frisk till helgen. Mår jag lika piss imorn när jag vaknar som jag gjorde idag blir det vårdcentralen nästa. Jävla drygt.. Så hoppas jag mår bättre!

Kommer sakna dig massa idag hjärtat! ♥

Puss

Kommentarer:


Ida
Datum 2009-12-17 Tid 08:35:45

Krya på dig!! :)


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?