Bakis och uttråkad, lycklig ändå!




Ja då var det dags o blogga lite kanske, har inte så jättemkt annat för mig så detta får la duga sålänge. Sitter och väntar på att ROBERT ska komma hem. Är tvärbakis, fan, fattar inte varför jag börjat bli så jävla bakfull. Blev typ aldrig det innan men nu för tiden är jag fan bakis en hel dag, spelar heller ingen roll hur mkt/lite jag än dricker så blir jag tvärbakis ändå. Ska la kanske sluta supa helt, eller börja dricka massa igen :) Närå..

Denna helgen har varit helt toppen i alla fall. Fredags skulle jag ta en öl efter vi hade käkat, men sen var det "någon" som lura mig till o dricka mer :) Kollade på Idol och käka god mat, bra jobbat B ♥.. Sedan var jag bakis hela lördagen fram till vi skulle till Beckmans mamma och käka. Denna gången var jag dock inte lika nervös som jag var sist vilket kunde bero på ölen :) Var jättetrevligt hemma hos dom och vi käka gött käk med, och drack lite grann. Lite av varje får jag nog säga, haha vin, öl, whiskey, sprit ah you name it.. Sedan bar det av ner till stan där vi skulle spela biljard, och fy farao säger jag bara så jävla dålig var jag :D.. Flög biljardkulor lite här o var när jag skulle försöka :) Men i alla fall, sen stack jag och beckman till tonic. Yeey för en gångs skull kom jag dit och fick komma in till o med. Men tonic sög.. I alla fall så tackar jag för en jävligt lyckad kväll med älsk och hans familj ♥

Nu får det vara nog med skrivande, mår pissrövrunkilla!


Kommentarer:


E.K - Mamma till Alicia
Datum 2009-12-13 Tid 17:01:13

haha, så kan det gå när man dricker :) Du får skylla dej själv för att du mår lite konstigt idag :D

men kul att det blev en mysig kväll med han och hans familj.


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?