Då tar vi Julafton nudå!

Dagen började med att jag vaknade upp lite halvt bakis, men vad gör det. Skulle ju få umgås med familjen! Så älskling körde upp mig till norrby så jag fick ta en dusch och hämta andra kläder. Sedan körde han upp mig till bror där Matte och Lilja (bror och hans tjej) redan fanns på plats. Lilltjejen var jätte hängig stackarn, fortf feber och jäkelskap. Sedan kom far och lillasyster och vi satte igång med maten. Sedan blev det till att fixa iordning sig, platta hår byta kläder och smink såklart. Eftersom min käre bror sa till mig att jag såg ut som en golvmopp haha tack för den :).. Men sedan när alla var fina och klara, käkade vi, och fy fan för julmat. Jävlar i havet vad det mättar magen fort, jag höll fan på att dö nästan och då åt jag inte ens mkt av det jag hade på tallriken. Så jag kan ärligt säga att jag sluppit gå upp i vikt över jul som dom flesta andra gör på jularna :P haha.. Sedan blev det julklappsöppning mestadels för Alicia eftersom vi i familjen inte byter julklappar längre. Sedan satt vi la bara och umgicks tills far körde mig hem till älsklingen där jag väntade till han kom hem vid nio!


♥ Så fina var ni! ♥

 

♥ Lilltjejen trött och sjuk :( Men ack så söt ♥

 

Lite bilder!

 



Julafton Kväll!

Som sagt så kom älsklingen hem vid nio på kvällen och jag hade börjat dricka lite dooleys. Sedan drack vi nog en öl innan vi stack iväg till J och skulle umgås med han och T. När vi kom dit hade J två polare från jobbet hemma hos sog så vi satt och drack lite och sedan gick dom två. Sedan blev det la att vi satt o tjöta och drack lite mer, och T bjöd Jäger (orka stavning). Jag blev full och satt och decka i deras såkallade "klubbstol" så Beckman fick hjälpa mig hem där jag antagligen decka ganska hårt. Minns inte om jag ska vara ärlig haha men trevvlans var det!

 

♥   ♥   ♥   ♥   ♥

 

 


Kommentarer:


Tessan
Datum 2009-12-28 Tid 19:11:38

Fina bilder :)


E.K - Mamma till Alicia
Datum 2009-12-29 Tid 12:00:13

Julafton blev mysig :) men tråkigt att Alicia behövde vara sjuk :(


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?