Då var det dags för Juldagen!

Dagen började med en dusch på baksmällan jag hade skaffat mig i vanlig ordning, Blir faktiskt jävligt bakis nu för tiden. Jobbigt, men ändå sånt man får leva med. Sedan stack vi iväg o köpte en jävla flötig pizza, men i vanlig ordning palla jag knappt äta en fjärdedel. Blev jävligt mätt och sedan började jag nog att sminkamig lite smått. Denna dagen är lite suddig faktiskt haha vette fan om det beror på baksmällan eller om det är för att jag är allmänt vimsig :) Under tiden som jag msinkade mig så drack jag och älsk lite dooleys. Fruktansvärt gott måste jag säga, men jävla sliskigt. Tog även någon öl innan G (beckmans polare) kom hit och skulle sörpla öl med oss. När G kommer så dricker vi upp det vi har och dom får hjälpa mig med min dooleys som jag inte klarade av att halsa upp själv:) Sedan var det dags att ta på skorna och traska iväg till J.

J hade dukat upp jävla fint när vi kom, men det varade la inte särskilt länge :) Kom förbi fler folk och alla halsa hej vilt tycker jag :P.. J bjöd på en FRIIIISK drink som var jävla god faktiskt och sedan var det grogg, sprit, cider, öl ah det mesta får jag la lov o säga. Alla blev dräggfulla utom jag, för jag var duktig för en gångs skull men jag lyckades dock att välta en öl så det kom på både bord, matta och golv. Men duktig som jag är så torkade jag upp det heeelt själv haha. Sen stack vi ner till stan, det blev Harrys. Jag gillar inte harry för fem öre, men det var ganska okey i alla fall. Man hade ju inte pallat att betala för att dra in på tonic i alla fall...

När vi väl kom in på harrys fick jag springa AKUT till toan o pissa, fy fan vad pissig jag var :) När jag såtr i den jävla toakön hör jag någon (annie) ropa " JAAAG GÅR INTE FÖREEE, JAG SKA BARA ÖVERRASKAAA NÅÅÅN" haha ja, visst, roligt Annie, hörde dig komma redan på meters avstånd :) Annie var dräggfull denna afton. Så från och med nu ska jag kalla denna juldag för dräggafton! Annie och jag var inne på toan, vråla lite, pissa och hon visa sina nya skor 5321423 ggr och hennes nya tights med då förstås.. Och jag sa lika många ggr tillbaka att dom var tjusiga :) Så när vi kom ut från toan står varenda tjej o kön och apploderar till oss. Vi tackar och tar emot!

Som sagt en jävla massa fylla och en himla massa kul folk. Synd bara att jag aldrig uppnådde samma goa fylla som alla andra, men lika bra det tror jag. Annars hade jag inte kommit ihåg ett jävla skvatt från denna kväll, för även mitt minne har blivit förfärligt dåligt på senare tid. Alltid dessa minnesluckor! :/.. Kul var det i alla fall. Och Älsk STENSOMNA dirr på kudden när vi kom hem haha så sött han mådde illa hahahaa kleeeeeen :)



Jaja God Jul på er folk, hoppas ni hade lika roligt! ♥













Kommentarer:


Datum 2009-12-29 Tid 20:04:07

Haahahahahahah jag älskar dig hjärtat.. Hylla fylla :D


Datum 2009-12-29 Tid 22:01:50

Det var ju jag som skrev innan :P


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?