En månad..

Med den underbaraste idag ♥
Just nu är han och tränar men sen ska jag mysa massa!


Tänkte berätta om helgen lite kortfattat!

Fredag

I fredags blev det Idol som jag skrivit tidigare. Vilket sög eftersom det var så jävla dåligt att Tove åkte ut. Så nu hejjar jag fullt på Erik!! Vinner inte han, så ska jag aldrig mer kolla på Idol <<

Lördag
Lördagen var ju en dag som jag sett fram emot jävla länge men den slutade typ i katastrof. Dagen började med en sväng i knalleland med finaste, Hans syrra fyllde på år på söndagen så han skulle hitta ngt till henne.. Efter massa virrvarr i knalle utan att hitta ngt stack vi till  bolaget och sedan till Lorina och köpte flöt. Väl hemma hann vi bara käka och knäppa en öl innan Brandt och Annie kom. Kvällen började jävla bra. Alla hade bra humlr och allt kändes som på gamla goda toder då vi alltid hade så jävla roligt. Men sedan litade jag på några andra och bjöd upp dom och det blev pannkaka av alltihop. Så kvällen blev en besvikelse och slutade inte med en "gammal hederlig kväll på tonic" utan med besvikelser och tårar. Jävla skit att man inte ska kunna ha det så jävla lattjo längre. Bättre lycka nästa gång!

Söndag
Söndag morgon var jag förbannat bakis och jävligt sugen på en milkshake :P Så vi drog till Mcdonken och kirrade det.. Mumma på baksmällan, men blev för mkt så mådde fan illa efter den hehe.. Men lätt värt. Innan vi åkte till donkan körde Beckman upp K till göta. Efter donkan åkte vi till coop o köpte lite smått o gott till senare men väl inne på coop var man fan inte sugen på nånting, baksmälla plus illamående efter milken :P.. I vilket fall, så stack vi sedan hem till älsk där jag fixa till mig o likaså Beckman. Vi skulle till hans syrra som fyllde 21 som sagt, får la säga Grattis till henne med :) Var så jävla nervös innan vi skulle dit, fy fan säger jag bara.. Har nog aldrig varit så jävla nervös förr, fick panikångest för fan. Hahaha men när vi väl kom dit var det inte alls farligt, utan bara trevligt. Men iofs, jag satt la mest och höll käften, haha men ändå. Trevligt folk! Och nu är det ju lverstökat med så nästa gång hoppas jag att jag inte blir lika nervös :)

I alla fall, en ganska lyckad helg i alla fall trots all skit som hände på lördagen. Nästa helg blir nog ganska lattjo i alla fall :) Nu ska jag kolla tv och fixa mina naglar och vänta på finaste ♥

PussPuss

Kommentarer:


Datum 2009-12-08 Tid 23:47:45

1 månad och jag älskar dig mer för varje dag! ♥


Datum 2009-12-09 Tid 00:03:42

jkio


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?