Fortfarande sur!

Har inte hört ngt mer om telen än. Men har i alla fall fixat en ny tele. Nu är det bara nytt kort med samma nummer som jag ska fixa. Jävla idioter.. Ska aldrig mer släppa in folk hos mig när don inte kan bete sig som folk :S.. Ska man inte kunna lita på en enda jävla individ längre eller!? Sjukt samhälle!!!..

Idag blir det i alla fall en sväng upp til bror. Det kommer nog muntra upp en del :P.. Var jävla längesedan jag tog en öl med bröderna mina :).. Har precis duschat. Måste ju göra det hundra år innan jag ska nånstans så mitt jävla fårhår hinner torka så man kan platta det :) Var skönt med en morgondusch med liksom.

Nu ska jag ut o ta en cigg i den fina sommarvärmen haha..


Kommentarer:


Annie
Datum 2009-12-19 Tid 22:24:21

älskar dig ♥


Datum 2009-12-20 Tid 16:18:31

Jag älskar henne mest ♥


Datum 2009-12-20 Tid 17:13:11

f


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?