Funderingar!

Sitter och tänker miljoner tankar just nu.. Vad vill jag egentligen och hur allt slutar till slut!? Vissa dagar är bättre än andra så är det ju hela livet, men just nu känns det som om jag har en del beslut att ta. Svåra sådana!

Funderar även på att ta bort min blogg faktiskt. Kommer knappt på ngt och skriva längre plus att det är inte så jävla många som läser eller kommenterar heller. O sen min facebook, ska jag ta bort den med kanske!? Jag får la fundera på detta med, som med allt annat!

Lite smått förvirrad är jag faktiskt!


Kommentarer:


JessiCa
Datum 2009-12-15 Tid 20:55:00

Nej, du ska definitivt inte ta bort din blogg, ytterst onödigt! Och händer la kanske inte allt för ofta att jag uppdaterar, men har en del med att göra att nätet här lägger av lite hur som helst, ska bli bättre på att kommentera, om det nu uppmuntrar dig något!



<3


Johanna
Datum 2009-12-15 Tid 21:38:31

Jaa jag vet, jag är segis när det gäller att uppdatera. Glömmer av bloggen ibland :p <3


Tessan
Datum 2009-12-16 Tid 06:16:05

Klart du inte ska ta bort den babe :) Hur ska vi då ha koll på varann? Haha! Du får ringa när du vill om det är något som tynger dig, det vet du, puss


E.K - Mamma till Alicia
Datum 2009-12-17 Tid 06:24:21

Nää, Ta inte bort bloggen. Jag är inte bäst på att kommentera, men ska försöka bättra mig :) Det kanske gör det lite roligare att skriva då ^^


Zizzi
Datum 2009-12-18 Tid 16:30:10

Du ska inte ta bort bloggen galning;)

jag tittar på den varje dag, men jag brukar inte skriva några komentarer till några direkt. Men inte ska du ta bort den, jag har ju till och med en ju ;)

Kram på dig:)


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?