Gamla minnen,

vill bara döda... DXM jo visst, gief.. förstör ditt liv...

just nu flyter alla jävla tankar igenom mitt huvud, fy fan vad en del saker känns fel nu, som förr kändes så jävla rätt.. varför lyssnadfe jag inte på dom som visste vem jag var eller dom som visste vad jag ville? var man så jävla blind?.. Jag hatar att mitt liv är som det är nu eftrsom jag vet hur det kunde varit om jag inte träffat vissa människor.-. Dom som känner mig vet precis vad jag menar, åt helvte men sån jävla shit...

Nu är jag lycklig, säg vad ni vill men jag älskar honom!!
Robert Beckman! ♥

Kommentarer:


E.K - Mamma till Alicia
Datum 2009-12-13 Tid 16:41:41

sv: tack ♥ :)


CP Maze
Datum 2009-12-16 Tid 19:43:58

"Nu är jag lycklig, säg vad ni vill men jag älskar honom!!"



Menar du beckman eller DXM:et? :o


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?