Glad och Nöjd, Sicken Fröjd!

Kom precis hem till Beckman som åkte iväg på sin böwling, haha Rena Rama Rolf stuk detta! Så nu ska jag fördriva tiden själv i två-tre timmar. Ska försöka sätta mig och hinna kolla lite Gossip Girl och One Tree Hill. Men sen går det ju bra skit på tv:n med, så jag vet inte vilket jag ska se. Ligger ju efter med Gossip :S.. Aja det fexar la sig till slut. Sålänge man har i åtanke att pälsk kommer hem sen så är allt frid och fröjd ♥

Som jag skrev i förra inlägget skulle jag hem och tvätta idag. Helvete vad kläder man inser att man har när man väl tvättar upp varenda plagg man har. Fyllde två såna jävla torkrum. Och för min del är det jävligt svårt och hänga upp skiten med, haha dvärg som jag är så når jag knappt upp till tvättlinorna hahaha.. Så jag får flytta runt på en jävla pall/platå typ. Så det är mkt jobb för mig och få min tvätt klar hahaha.. Men nu är allt rent och nu finns det en jävla massa klädet att använda igen, så varför gnälla!? Riiiktigt gött äre!

Nu blire tv i alla fall..



Kommentarer:


Datum 2009-12-10 Tid 23:35:53


Datum 2009-12-11 Tid 00:00:24

f


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?