Good morning sunshine ☼

Har precis kollat våra bästa år i vanlig ordning. Mycket drama, och det gillar vi ;)..

Det är så jävla underbart att vakna upp på morgonen med den bästa intill, så jävla mys.. Jävla jobb :) Men idag äre fredag och det innebär att det inte är ngt jobb för honom imorn. Toppen! Idag blir det film och Idol för hela slanten. Men först ska jag hem och städa och sedan dra iväg o köpa öurl till imorn om jag inte gör det imorn. Får se hur jag lägger upp det.

Imorn blir det öurl med dom bästa, Jag hoppas du komma Brandt. Blir mer fest om du är med :)..

Jaja nu ska jag lägga ner med bloggandet för ett tag, hörs ikväll eller senare i alla fall. Nu ska jag fixa iordning här och sedan dra mig hemåt. Så ha det gött!

Puss

Kommentarer:


Annie
Datum 2009-12-04 Tid 15:11:57

Imorn ska vi svänga på dom lurviga hunnypie!


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?