Gott Nytt År Fuckers!

Går runt och plockar iordning lite granna här hos älsk. Ikväll blir det bärs o såna där saker för hela slanten. Jag får bara hålla tummarna att jag lyckas hålla mig vaken till tolvslaget, har ju som sagt blivit jävla klen vad det gäller och supa :)

Har inta mina bilder på denna datorn och hade tänkt lägga upp bilder från det gångna året, men får göras när jag kommer hem ist. Och jag har lovat mig själv att det kommande året ska bli tusen ggr bättre än 2009! Ska till och med ha ett nyårslöfte i år. Men i vanlig ordning kommer det nog oxå brytas som vanligt. Jag är så kass. Jag ska sluta röka, så önska mig ett jävla stort lycka till :)

Gott Nytt År på er allihop och tack för året som varit ♥
Och ni som gjorde 2006-2009 till ett helvete kan ba draa :)

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?