Jobbig dag men nu är den över!

Ja jag säger då det, det finns ta mej fan folk till precis allt, och den sista jävla idioten är inte född än tyvärr. Jag är i alla fall glad över att jag har de nära o kära vänner och familj som jag har. Ni finns alltid där när man behöver er. Stort tack till E.K Tessan och Annie som orkat lyssna på mig idag. Och tack för att ni hjälper mig att göra rätt val när det gäller vissa saker i livet. Det värmer ngt så oerhört att ni bryr er och finns där för mig ♥

Och förlåt Beckman för mitt humör men ibland kan jag bara inte hjälpa att dessa jävla tankar och ångest kommer. Jag hoppas i alla fall att du förstår lite vad jag menar och jag vill inte att det ska komma fler såna här dagar. Fy fan vad jobbiga dessa två dagar har varit! Jag hoppas på en mkt bättre dag imorn och många bättre dagar framöver. Orka detta jävla trams för att folk inte kan sköta sitt eget o bara ge fan i andras liv (fitthorajäveläckelunge)!!! Jag älskar dig och jag ska inte låta detta patetiska helvete förstöra ngt. Så Don't Worry, Be Happy! Du har fått mig och må bra igen, bättre än på många år och dar och det är jag dig evigt tacksam för och jag hoppas att allt bara ska bli bättre. Är så jävla glad för att jag har dig vid min sida och vill att det förblir så. Du är underbar! Älskar dig Robert ♥ (snemun) :)

Skönt o skriva av sig lite faktiskt, men nu ska jag ta och krypa ner med finaste och vakna upp med ett smile och bara känna att dagen är hundra gånger bättre än idag! G'night!

Kommentarer:


Annie
Datum 2009-12-30 Tid 01:11:51

Du och jag Alfred! ♥


Datum 2009-12-30 Tid 17:31:23

Älskar dig hjärtat ♥


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?