Köpa Bagel..

Haha Jessica du är klockren när du ska köpa en Bagel och en NEGERboll :P..

Kom precis hem till finaste och sitter just nu och väntar på honom. Bara en halvtimma kvar :D:D:D längtar! Annars idag har jag varit iväg på stan och köpt lite småsaker i vanlig ordning, och träffade Jessica och E.K en sväng med. Sedan stack vi hem till E.K och Ande och lilla bustjejen ♥ Idag var det ett jävla ös på den lille :O Att dom små liven orkar så mkt allså.. Det är nästan sjukligt :) Men jag älskar henne så otroligt mkt så jag håller mer än gärna igång med henne tills hon somnar :D... Sedan kom Pappa förbi med plus att min andra bror Mathias var där innan idag med sin tjej :) Så idag har jag träffat heeela familjen.. Otroligt roligt måste jag säga.. Älskar er! ♥

Nä nu får tiden gå fortare så jag kan få pussa min finaste snart!!! ♥ ♥ ♥

Ha't bra!
Puss!

Kommentarer:


JessiCa
Datum 2009-12-03 Tid 18:26:47

Men... Vadfaaaan Johanna :O Så roligt var inte det!!! :O



"Min bÄkkman har en AUDIO Stolt som fan " HAHAHA!!!!!



Det om något är roligt! =D


JessiCa
Datum 2009-12-03 Tid 19:13:49

Tss, AUDIOOOO =D!!! Var roligare! =D



<33


Michael Jackson - Minnesblogg
Datum 2009-12-03 Tid 20:03:39

Ha en trevlig kväll!


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?