Jaha Ja!

Världen är påväg att gå under!

Nää men är jävligt trött, borde kanske gå o lägga mig.. Men näe, inte än :)
Känder så himla skönt att vakna "obakis" idag, var ute o festa igår, men
drack inget för att jag var så jävla bakis under dagen o fick inte ens
i mig en öl :P haha så på hela kvällen blev det la hela två öl allt som allt,
och ack så bra jag mådde idag för det!.. Var en sväng på Door21, och sen Tönic!
Träffa Annie, Arvid O Brandt utanför Åsbohörnan när ja skulle köpa cigg, o fy usch o BLÄ
Röd Prince 100´s var slut :( så det blev Prince indian summer ist.. AS äckliga verkligen!
Jag och steinert var hemma hos matte en sväng innan krogen, o marcus var där med..
Fick se massa kort på Krille o Matte som barn haha, as sköj ju!..

Fredagen var oxå kul faktiskt, faktiskt roligare än igår..
Matte, Skog Syrran, Timmy, Robin o säkert nån mer var här sen stack vi till stan!
O jag drack alldeles för mkt sprit med tanke på mitt minne o sen hur jag mådde under gårdagen;)

Men nu orkar jag inte skriva mer faktiskt :) Hatar mitt tangentbord dessutom :)

Såå, God Natt Gott Folk!

Pusshaaaaaaaaj!

Kommentarer:


Johanna
Datum 2009-02-09 Tid 10:34:35

jag skulle också varit med om jag intehade behövt jobba dagen efter =)


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?