Lördag Igen!

Hoppsan saa!

Då var det fredag igår då, och ännu en dag fylld med fylla!.. Börjar fan få ångest för
hur mycket jag egentligen dricker! Vi har ju andå haft kul så sett, men det börjar verkligen
kännas i kroppen och huvudet att det blivit lite mycket av det goda :)
Var med lite kul folk igår, Annie och Brandt är i alla fall två av dom.. Och sen orkar jag inte skriva de andra,
inte för att dom inte är värda att nämna, men orka liv!..

Städade bort alla tomburkar nyss o alla handdukar vi använt för o torka spilld öl..
Fick även träffa Juha en sväng igår, var år och dagar sedan jag såg han sist..
Var riktigt jävla roligt måste jag säga, synd bara att han försvann så fort hehe.. Men men!
idag blir nog inga öl i alla fall, börjat tänka så dumt på fyllan så kanske lika bra och vara
nykter idag så det inte händer något dumt!.. Men men vi får la se hur det blir..
Har faktiskt ingen större lust att sitta här heller iofs, inte när läget är som det är !

Jaja nu får det vara färdigskrivet från min sida.. Men ha det bra allihop, och sup lugnt ;)

Puss!

Hon Han

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?