Mycket Dumt Till Ingen Nytta!

Hejsan !

Jaa, jag vet att jag slarvat med skrivandet åter igen :P..
Men haft mkt att tänka på och har inte haft direkt lust och skriva, äta eller sova!
Men men, nu är jag tillbaka!

Helgen då!
Den var ganska så flummig måste jag säga, haha men så jävla rolig..
Började i torsdags när jag helt plötsligt fick ett otroligt sug efter några öl,
så jag ringde annie o fråga om vi skulle förbi bolaget,
hon skulle ju ändå sova hos mig så varför inte liksom.. Så det blev ett flak där ifrån!
sen drog vi upp en snabbis till min bror, där jag "bott" ett tag.. hämta lite kläder o smink oså!
Sen hem till "mig".. sen kom det bara mer o mer folk hela tiden, sluta med att annie åkte
hem för att hon fick magsjuka :O.. Och jag var kvar själv med alla andra..
Var rikigt riktigt roligt måste jag säga!
Fredagen blev oxå ganska flum haha, träffa Krille nyström igen, var ett bra jävla tag sedan..
Var jätteroligt! Matte, Krille Nicke och brandt hängde med upp hit
sen på natten, och krilla hade med sig massa whiskey och sprit..
Full Gas må jag säga :D
Lördagen där emot var inte riktigt vad den kunde varit ;)..
Hur sen som helst! efter tre dygn utan någon som helst
sömn nästan blir man ganska körd i skallen :O.. usch då! Inte igen ;)


Bror Och E.K
Vill bara skriva några rader till er och tacka för allt ni ställer upp på,
uppskattar det verkligen, vet int ehur man ska tacka men i alla fall..
känns skönt att i alla fall
ni bryr er när jag har en pappa som inte bryr sig..
Tack I Alla Fall! Betyder Mest <3

Ikväll!
Sitter och funderar på om jag ska dra till göta senare, kan jag med det :O??
haha kommer ju vara as pinsamt.. men kommer nog bli kul ändå!
ANNIE!? Följ med haha!

Singel!
Jao tro det eller ej, men så är det.. och som jag känner just nu så hoppas jag att det förblir så!
Orkar inte vara morsa till en som är 24 längre :S.. Så ork på det och lycka till nästa gång..
Men man får ju se hur allt blir med tiden.. Borde man ge en chans till??
Efter trehundrafemtioelva gånger!?

Jaja ha det gött nu allihop! 

Puss Och Pörr!

Mys <3

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?