Övernattning!

Ja Hejsan Hoppsan!

Tisdag idag då, och en ganska härlig dag :)
Igår var lillsyster Jessica här och killkompisen Mattias.. Vi kollade film
och käka flöt haha.. Hade as svårt att bestämma oss för någon film,
tror vi bytte tre ggr eller ngt..Men i alla fall, till slut blev det klassikern
Exorcisten Directors Cut.. Den är egentligen jävligt B, men
det är jävligt bra i alla fall... Pallar ABSOLUT inte scenen där hon springer
upp-o-ner på i trappan, o sen spyr blod eller vad det nu är, kommer inte ihåg..
Vänder mig alltid bort under den scenen
så bara sett den en gång :)...
Uschamej! Men det var i alla fall mysigt igår :P

Idag vaknade av att jessica skulle gå ut och röka,
sen drog vi bort till Bror och E.K.. Inte alls långt ifrån mig..
Busade med plutten och tjötade lite med dom..
Alicia växer så jävla snabbt :O... Känns som hon utvecklas
mer o mer för varje gång jag är där, nya saker hela tiden.. Hinner knappt med!
Ska bli kul sen när hon börjar prata, krypa och förstå lite mer :)

Imorgon kommer nog Jessica in till borås igen, ska följa med
henne till elgiganten o byta hennes mobil som är helt Sepe!
Och sen ska la hon kanske träffa Matte, eller ah jag vet inte riktigt!..
Sen efter stan blir det nog hem i alla fall och nörda med wow..
Känns iofs som om jag skulle ha ha tröttnat lite :O
vafaan det får ju inte ske, haha det är ju kul det spelet :D
Ni borde testa ;)

TjössHeej!


Kommentarer:


E.K
Datum 2009-02-11 Tid 08:03:01

hahaha ^^ kommer ihåg när vi såg den filmen och den scenen kom.


Datum 2009-02-11 Tid 09:37:08

Jo jag vet det är skänt att få ordning på det. Jag ska bli mästerkock:p hahah


Johanna
Datum 2009-02-11 Tid 09:38:06

Jo jag vet det är skönt att få ordning på det. Jag ska bli mäster kock :p hahah


Annie
Datum 2009-02-14 Tid 01:05:46

hahahha du menar att alica börjar komma ikapp dig? HAHAHHA ;D


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?