Fredag Igen!

Heei !

Då var det fredag igen, både gött o trökigt haha, ni undrar säkert hur fan jag kan tycka det ät trökigt :)
Men jag lovar det finns en anledning :D...
 
Haha satt uppe och nördade framför datorn till klockan fem i morse, så jag vaknade ganska så nyss haha orka WOW-Nörden, jag svär att det är det roligaste spelet jag spelat i alla fall, förutom tetris attack haha men det är inte direkt samma sak :P.. Var la uppe vid halv ett, tog en dusch och sen kollade jag Våra Bästa År, En jävligt dålig serie egentligen men aj aj, man måste ändå följa den dag efter dag haha... brist på att ha ngt att göra??? Eeeh JA!

Sakna Sommaren? Öh AAAH!!!


Ikväll blir det i alla fall några öl skulle jag tro, ska bort till två kompisar, typ grannar med dom hehe Johanna och hennes Kille Timmy, jävligt snällt fölk det.. Blir förhoppningsvis singstar på schemat :D Ska som vanliget vinna över Timmys kompis Robin, som alltid tror han är bäst HAHA... Men kanske borde ge honom en chans hehe, njaae ganska onödigt va ;)... Förra gången vi var där ville han ju inte ens köra med mig för att han var så underlägsen;)... Men vadå? älskar man och sjunga så kan man många låttexter :D "stolt gubbe"..

Nu ska jag nörda med WOW :D



Johanna och Annie på promenad en gång i tiden, haha!

Kommentarer:


Datum 2009-01-16 Tid 16:04:28

fan va gott med öl, men idag ska jag roa mig med wöw. :) hahaha. Men vi får ta å gå ut å gå snart igen, fast helst inte nu när det är så kallt. :S


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?