It's a looong time!

Jag, vart fan ska jag börja någonstans!?.. Har varit fullt ös det sista kan man la säga!
Nu när Mr käääk är nästan helt borta så har allt börjat vända tillbaka till det gamla igen!
Och jag är mer än överlycklig!.. Har varit en del festande och mycket umgänge med skönnt folk..
Och konstigt nog är jag glad att J fick "flipp" här uppe.. Eller glad o glad, inte precis att jag är
ledsen längre! Var det till en början för jag tyckte bra om dig, men nu tycker jag bara
att du är falsk och löjlig!.. Men som sagt nu orkar jag inte skriva om allt som hänt det
sista så jag håller mig till denna helgen :D..

Torsdag!
Haha jag och Annie satt hemma hos mig helt själva, Jag drack dom gamla hederliga
älg-ölen och Annie drack sina spendrups.. Vi fick för oss att Annie skulle halsa en öl för
hon skulle bli lagom salongsberusad lagom till att dra till stan, men vad vi sedan sett på film
så var hon mer än lagom full redan då :P.. Men i vilket fall, vi satt o drack, tjöta och lyssna på musik
och var allmänt störda som vanligt.. Ett glas i köket paja och jag mådde lite illa på balkongen! :O
När vi ska ta oss till stan bestämmer vi oss för att vi ska promenera till stan, Orka bussen!?
Minns dock inte så mkt från vagen dit.. Men vi kom i alla fall till Tonic♥.. Där vi blev bjudna på
det mesta och träffade massa kul folk i vanlig ordning! Tiden där går alltid så fort så nästa
grej jag minns är att vi sitter utanför campino och Annie lyckas "fixa" Kebabtallrik, en var till o med :D
Haha hon kan den där grejen med o få vad man vill! :D.. Sedan promenad hem!.. På vägen hem
får jag av någon konstig anledning för mig att säga till Annie att hon ska lifta, och det gör hon!
Så vi får lift med en kille/gubbe i 30 års-åldern! Haha o det är fan inte lång bit hem :S..
Tar la fem minuter om vi hade gått där ifrån! :P.. Men men! Kul kväll i alla fall! ♥

På fredan var jag hemma för jag var gryyymt bakis, Var as längesen jag var bakis!

Lördag!
Ska kortfatta denna dagen för jag orkar inte skriva på detta jävla tangentbordet som är fyllt med vin :P
Det kom hit lite folk, Jag, Annie, Beckman, Andrei, Jerker, Gunnarsson, Brandt och Oden!
Om jag inte glömt någon nu! Vi satt här och förfestade och skulle sedan till stan!..
Haha brandt skulle lyfta upp mig en gång så sparka jag så mkt att jag träffa han i skrevet :O..
(hatar att bli lyft).. O sen skulle gunnarsson skoja med mig o höll fast i mina ben, då trilla
jag baklänges och slog i huvvet i Tv-Bänken lite lätt haha.. Fina bulan sen :D.. Efter mkt tjöt, bärs
och sköj drog vi ner till stan för att åter igen dra till Tonic♥ Haha där jag och Annie åter IGEN blev
bjudna på öl :D.. Gratis är gott :P.. Vi dansa träffa folk o cpa som vanligt.. Sen drog vi oss hemåt..
Jag bestämde mig för att gå o lägga mig, men tro fan att jag inte gjorde det.. Utan jag o Annie
bestämde oss klockan sex ungefär för att dra till 49:an o köpa ngt gött.. Väl nere i stan blev vi
allt mer flummiga, och vi snacka med massa folk o skämde ut brandt så det stod
härliga till.. Haha orka att han tror att han kan vara anständig :O!! Han är Kass på de! :D
Sen hem igen o somna sött sött sött, till klockan sex dagen efter :D.. Och när jag vaknade
blev jag glatt överraskad av att Annie hade städat i vardagsrummet :D.. TAAACK Hjärtat♥

Bild från torsdagen !



Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?