Johanna Och Annie-Dag!

Heeej !

Idag vaknade jag i vanlig ordning sent! Vad kan det bero på :O????
Jag skulle la aldrig sitta uppe hela natten och prata i telefon;)
Men i alla fall, vaknade runt fyra tiden eller ngt sånt av att Annie skickade sms..
Och tur var väl det annars hade jag la sovit ännu längre.. Efter vårat lilla samtal drog jag iväg till
Willys o skulle köpa ngt o käka.. Köpte grillad kyckling för o göra "Annies" kycklinggryta..
Haha ngt vettigt har hon lärt mig i alla fall.. Men i vilket fall, så ringde Annie mig igen o då sa jag att
jag skulle göra det, Och hon fråga om hon fick komm ain en sväng o "smaka" haha..
Klart hon får.. Så när hon kom in var maten klar och jag hade till o med diskat :O haha
inte all disk men lite i alla fall.. HATAR att diska, det är sååå tråkigt.. Sen efter vi käkat la vi
oss inne i sovrummet o cpa som alltid :P haha.. vi är ju inte friska nånstans..
Inte konstigt att folk kallar mig MONGO ;D haha!.. Sen blev det godis o lite chips "liiite" haha..
Får gå ut o gå imorn.. Eller jag SKA ut o gå imorn för Annie kommer in till mig imorn o väcker mig!
Haha hon som får ta hand om mig!:P.. Sen ska vi promenera till knalle typ o sen till k-berg!
Men i alla fall, kul att du kom in en sväng :p Ses imorn :D..

PussPuss♥





HAHAHAHAHHAHAHA!!
Ledsen Melodiiii!

Kommentarer:


Annie
Datum 2009-07-20 Tid 23:56:36

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAOW! Sen så ska vi ju ha vägarna förbi mr S's! HAHAHHAHAHA. Tack för maten å allt annat.

Sen btw. vi MÅSTE göra ett sånt där bildspel på datorn! hahahhahahahha


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?