Knalleland!

Hej Hopp!
Sitter o käkar lite frukost för en gångs skull och jag är för första gången på vääääldigt
länge, uppe i tid!.. Ska åka en sväng till knalleland idag med E.K :D.. Var fett längesen
vi gjorde ngt ihop så det ska bli mys Och lilla fisen Alicia ska följa med också:D

Igår var jag i knalle och köpte nya glas, ett nytt ljusfat och det bästa av allt, jag köpte
World Of Warcraft - Wrath Of The Lich King
Kalle kom o mötte mig i knalle runt halv tre och efter jag hade köpt det åkte vi hem till honom
och uppgraderade mitt konto o köka glass :D.. Var as längesen jag var med honom med, så det
var roligt.. Ska förmodligen till han nästa vecka igen o sitta o lira hela dan haha! Nerds!? JA TACK!
Igår när jag skulle hem från Kalle bestämde jag mig för att promenera hem, o när jag återigen
gick förbi knalle så passade jag på att handla lite på Willys, Hitta VÄRLDENS godaste dricka!
Premier-dricka med Hallon och Lakritssmak! Godaste EVAH! Måste köpa
ett lager med sånna eftersom dom bara kommer finnas ett tag!

Men men nog om drickor o tjöt nu måste jag fixa mig inför dagens bravader :D

PussPuss!

Kommentarer:


E.K
Datum 2009-08-02 Tid 13:37:04

Det var skoj! Längesen!


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?