Lördag och en come back!

Idag blir det utgång för första gången på väldigt länge! Hoppas det blir lika kul som jag
förväntar mig.. Jag och Annie var på bolaget för nån timma sen och inhandlade kvallens
alkohol! Träffa far där med, med sin polare! Alltid lika kul o träffa Papi ♥
Så ikväll blir det Tonic♥ Weeeey.. Har städat iordning lite smått här hemma..
Och tagit en kall dusch, det var skönaste på länge ;) Behövs fan i denna värme!
Varit väldigt mkt som hänt den senaste tiden, tråkiga saker :( Men känns som om
allt är påväg att lösa sig och gå tillbaka till som det var förr! Jag hoppas i alla fall
det, och jag hoppas det förblir så! För ni är BÄST♥.. Men men, nu ska jag inte
skriva så mö mer.. Har inte så mkt mer o skriva heller :P

Saknar dig!

PussPuss

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?