Oh my gosh!

Annie kom som sagt och väckte mig i morse efter fyra och en halv timmas sömn!
Gissa om jag var trött, trött och trött.. Jaa.. Men blev ganska fort pigg.. :P Sedan kom H med
mina pengar o sen tog vi tre en promenix ner till stan för o göra en anmälan!..
Sedan gick vi knalle, skulle lämna in lite papper till min handläggare.. Sedan en promenix till
Göta för att dra till Sam och lämna hans tröja.. Tog en cigg med honom o tjöta lite grann :P
Vägarna förbi så att säga haha eller vad säger du Annie!? :P
Sen gick vi till bror och E.K en sväng o hälsa på lite.. Där var även papi och Jessica♥
Nästan hela familjen samlad ;).. Sen gick vi där ifrån till Maxi och köpte mat o massa
skräp, gott skräp haha!! Så har varit en hel del springande idag:p Nyttigt juh :D..
Nu ska jag spela lite wow sen ska jag faktiskt sova.. Ska bli skönt att komma i säng
i tid för en gångs skull ;).. Natti ♥

Puss!

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?