Helt enkelt underbart!

Sitter här för mig själv i min ensamhet :P.. Men jag klagar då fan inte för det..
Har varit ganska soft att vara för sig själv idag ändå.. Mr,H är i Lerum eller vart fan det var..
Och Annie är hemma hos sig själv.. Och alla andra har jag inte ens kollat vad dom gör!
Har suttit hela jävla kvällen med min jävla fitt-mobil.. Den är helt jävla knas..
Orka ge 4000 typ för en mobil som endast har krånglat sen man köpte den..
För det första går det knappt lägga in bilderna man tagit bara för att det blivit ngt
jävla glapp i röven på den, och ibland funkar inte kameran ens.. Står "öppna linsskyddet"
när det redan är öppet och fotolampan redan är på, ORK! Och sen kan jag inte
ens använda headset till den heller.. Och det är jääävligt konstigt att det ens går
att ladda den :S.. Menmen, det är la i alla fall tur det! Jag och E.K ska till stan
på måndag och gå till Rydéns radio och TV och klaga :P.. Jävla bajs!
Alltså, 4000 är inte så jävla mkt pengar så sett, men ändå.. Om man ens hade betalt
20 spänn för ngt så ska ju den saken man köper fortfarande funka som den ska..
Man ska ju liksom få det man betalar för och inte nån halvdan jävla skit som muppar sig..
 
Har Jag Fel!?

Yeye sak samma det löser la sig..
Hmm känner lite småsaknad allså ;) ♥

Puss Och Snart Är Det Dags Och Säga Natti Natti!




Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?