Livet är patetiskt!

Ska folk verkligen börja fitta sig!?.. Känns som ngt jävla skämt helt seriöst!
När folk börjat uttnyttja en och tar en för givet har det fan gått för långt!..
Hoppas fan att det ni gör känns bra för er, och att ni verkligen känner att
allt står rätt till! Det ni gör kan ni själva stå för, men håll det då för er själva med!
Låt inte erat begär och erat beteende gå ut över oss som bryr sig, ni ska bara
veta hur hårt det svider till i mig att se er som jag gör nu för tiden! Jo visst fan är inte jag
någon jävla ängel precis, men är fortfarande långt ifrån eran nivå.. Och det sjuka är att
ni verkligen inte fattar att det jag säger och gör är för att jag bryr mig.. Känns inte alls som
det gjorde förr.. Efter idag har jag ingen lust alls till och försöka mer.. Får ju bara skit tillbaka!
Och inte nog med det, så finns det ANTAGLIGEN en jävla massa skitsnack er emellan!
Men visst välj den vägen och förlora folk omkring er, jag ger upp! Idag var värst!!!

Fatta att jag bryr mig, och du mitt lilla hjärta!? Så som du oroar dig för "han", Oroar jag mig för er båda!
Varför vill du inte bara förstå det! Kan du inte snälla försöka förstå att det gått lite väl långt!


Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?