Lördag med annie!


Ajax!

Blev lugnt igår som sagt, ganska skönt.. Men inte likt mig haha!
Idag kommer Annie in till stan runt nio, tio tiden... Vi ska dricka öurl och dra en sväng till tonic!
En såkallad Johanna och Annie-dag :D.. Hehe.. Sam och Brandt stack ju till sthlm bara sådär :O
Sviik :( hehe nämen vafaan.. Dom får la passa på att ha kul! Jävla Sebban som tar dom ifrån oss ;)
Men SAAAAAM!?? Du skulle ju komma till mig idag, men får la klippa dig när du
får tummen ur, och kommer hem igen! :D.. Ska snart sätta igång och diska :S USCH!
Jag hatar fan att diska.. Det är så jävla tråkigt! Men sånt trams som måste göras..

Såå Vad ska alla ni andra hitta på idag!?

Annie ska bjuda mig på öl idag.. Sneeeelt ju :D

PussPuss♥


Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?