Något gick snett

Haha det inlägget jag skrev igår är bara ren lögn nu :P
Kunde inte hålla mig borta från bolaget ;) Mr Bäääcks fel.. haha!
Hade inte han velat komma hit och velat vara med mig och Oodie så hade
jag aldrig köpt öl :D.. Hehe men Beckman tyckte bara det var bra att han hade så
bra inflytande på oss ungdomar haha! Gick och köpte sex ÄLGöl, och fy farao vad dom satte
sig där dom skulle!? Haha blev pangfull :O Jävligt skumt måste jag säga men vad fan..
Billig fylla i alla fall!

Just nu sitter jag här med odie, o lyssnar på lite musik! Senare ikväll blir det film med H...
Vet inte när han kommer riktigt, men det blir la senare nångång..
Haha och idag SKA jag klara av att ta det lugnt.. Bolaget är ju stängt idag! :D..
Kan bli svårt o fixa öl då ju! Lika bra de liksom.. Vilken film ska man kolla senare då?
Någon som har något förslag???

Stort Grattis till Josefin och Samuel som fyller år idag!

Grattis till 22år! ♥



Grattis till 20år :D



Hahaha Jag har jättefiiin frisyr :D



Puss Och Hejdå ! ♥







Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?