Ännu En Dag!

Jaa HEJJ!

Ja som sagt, ännu en dag med alkohol en Anutta och skratt!
Åkte ner till stan idag, fick sån himla ångest för att jag var så blek,
var bara tvungen att åka ner snabbt och sola.. Även om jag inte mådde toppen!
Sedan, senare på kvällen/dagen, runt fem i alla fall åkte jag ner o mötte Annie!
Vi kolla lite affärer oså, inget speciellt direkt.. Sen stack vi till göta och fixa lite :)
Sen efter det åkte vi ner till stan! Tog en sväng förbi lilla♥ Haha göttigaste alkisstället i stan!!!
Sen runt nio åkte jag hem! Träffa Jimmy förresten när jag stog o väntade på bussen!
Var as längesen! Riktigt kul o se dig pajjk! :D

Jaja Imorn upp tidigt, bort till bror o E.K låna deras hemtele o ringa på lite lägenheter oså!
Skulle gjort det igår egentligen men som sagt, mådde värst igår :P haha
Ska kolla om E.K vil med till knalle efter min tvättid med! Hon var sugen på det idag i alla fall :D

PussHäääääääääääääej! ♥


Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?