En Vän!

Hejj Igen!

Har as tråkigt för jag har absolut ingenting att göra.. Annie jobbar och alla andra har la ngt annat för sig!
Så varför inte slänga in ett blogg-inlägg till!? Näe lika bra liksom!
Sitter och snackar med Kalle i telefon nu, o sen Tobbe kanske O sist men inte minst Annie:D
Hehe satt och spelade lite wow med min bror innan med, körde en instance och sen några quest :)
Men Men nu ska jag ínte skriva mer! Inget kul för er ändå! ;)

Är så glad att du mår bättre nu Kalle, Hoppas det fortsätter gå bra för dig..
Nu när du lyckats ta dig bort ifrån skiten! Mer än all lycka önskas till dig!
Kul att jag och Annie fick komma en sväng igår med! Hade ju fått det as fint hemma!





Pussheej!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?