Då Var Det Dags!



Jepp, Nu har jag äntligen fått min efterlängtade internet! ♥

har la hänt en del det sista, men orka skriva allt... Tror ändå inte att någon skulle orka läsa så mkt i alla fall!
Har varit en hel del festande, en hel del mys och en himla massa nytt folk! :D
Så det vore förbannat synd att klaga liksom! 

Var på Alicias♥ dop igår.. Sötaste ungen evah jag svär! Älskar dig hjärtat!
Var en rolig och mysig dag så att säga, Alltid kul med familjen!

Tyvärr orkar jag inte skriva mer nu, konstigt nog :S.. Men jag lovar och svär att jag ska skärpa mig snart igen! :D


BYTER OM TILL DOPKLÄNNINGEN!









♥ ÄLSKAR DIG ALICIA



Puss Puss!









Kommentarer:


E.K - Mamma till Alicia och Simon
Datum 2012-03-10 Tid 11:47:04

<3 <3 <3


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?