Drömmar Är Till För Att Drömmas, Tyvärr Lever Vi I Verkligheten!





Hejsan Hoppsan!

Idag ska jag försöka med ett lite längre inlägg, Men jag har ju fan aldrig något vettigt att skriva! :P
Men eftersom en del klagat på mina korta inlägg får jag la ta mig lite tid o lägga lite energi på´t...
Idag har jag inte gjort så jätte mkt egentligen, var i knalleland en sväng med E.K, som skulle
köpa små söta nalle puh tavlor till Alicias♥ rum.. Bror och E.K söker en trea nu så att Alicia♥
kan få ett eget litet rum! Kommer nog bli förbannat gulligt där inne :P Mkt rosa färger och mycket Nalle Puh
kan jag tänka mig :P.. Som E.K själv sa "haha Alicia kommer att hata rosa och nalle puh när hon blir äldre"
Haha jadu, vem vet!?.. Sen efter knalleland åkte jag hem och gjorde as go mat:P
Blev Kött, potatis och egen brunsås :D "stolt", haha... Sen dess har jag typ bara städat!
Har diskat så mkt idag så att mina händer börjat flaga :O haha.. Köpte en dörrmatta idag som jag ska ha innanför
balkongdörren, det är nämligen så att dom renoverar det huset jag bor i så man får med sig massa
skit in från balkongen när man varit ute o rökt, innan hade jag en kartong där, men alla klaga på att den var
alldeles för fin som dörrmatta hahaha! Och jag trivs bara mer och mer nu i min egna lägenhet, känns inte ens
drygt att vara själv här längre, har ju iofs fått mitt internet nu.. men ändå skönt att inte känna att allt är drygt och tråkigt!
Måste säga att jag verkligen haft en jävligt rolig tid nu sen allt löst sig.. Haft massa folk här o träffat massa
nytt folk, som är hur sköna som helst!.. men nä, nu ger jag upp.. haha orkar inte skriva mer nu!
Men ha det nu så bra ni kan alla där ute, för det har jag :D..

Puss♥Puss!




Kommentarer:


Johanna
Datum 2009-05-19 Tid 20:05:54

Äntligen börjar du skriva lite mer :D Kul och höra ätt allt är bra :D Vi måste snart festa tillsamans :D Puss


Datum 2009-05-19 Tid 20:06:59

Äntligen börjar du skriva lite mer :D Kul och höra ätt allt är bra :D Vi måste snart festa tillsamans :D Puss


JessiCa
Datum 2009-05-20 Tid 13:00:17

Älskade älskade ÄLSKADE syster <3


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?