Fredag!

Inatt var kul, haha.. Orka mina fnitter när jag blir nervös haha, Annie du vet vad jag menar!
Ska snart vandra till knalleland och möta Annie, vi ska köpa ÖURL! :D.. Någon som
vet ngt kul till ikväll!? Annars brukar ju jag och Annie kunna roa oss ordentligt ändå! haha!
Idag blir det inte så långt inlägg, vet inte riktigt vad jag ska skriva! Mina två bröder var här idag
och kolla hur jag bodde.. (dom har inte varit här sen jag kom i ordning) O lilla Alicia♥ var oxå med,
i sin nya racer-vagn! Riktigt snygg var den faktiskt.. Bra smak E.K ;)
Var kul med besök igår med, trodde dom skulle stanna en timma eller två högst..
Men näe det blev flum hela kvällen, ooch det var kul :) Sen slagga mr bög här haha
var riktigt skoj, han är precis lika störd som jag och Annie om inte värre :O
Men det är la fan bara roligt! :P

Blire Fäest Idag!?

♥ PussPuss ♥

Kommentarer:


Johanna
Datum 2009-05-29 Tid 21:12:41

Jaa jätte gärna. Vi får festa lite :D Ska dock jobba denna helgen, men nästa? <3


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?