God Morgon Fölket!


Huejj!

Sovit länge idag, var hur skönt som helst! Händer idag då?
Får la sen om Annie kommer in senare idag, vore la najz i så fall!..
Annars vette fan vad jag ska göra.. Tack E.K Som hjälpt mig göra om min design
på min blogg :) Blev faktiskt nöjd ändå till slut.. Så DANKE! ;)
Idag måste jag i alla fall till stan och köpa nytt busskort, men vet inte om jag ska
köpa periodkort nu.. Fritidskortet börjar ju snart gälla dygnet runt!
Från och med 1a jinu tror jag.. Nä, det blir inte direkt något långt inlägg idag..
För nu orkar jag inte skriva mer hehe.. Men ha det bäst!

Puss Puss ♥

Kommentarer:


JessiCa
Datum 2009-05-27 Tid 19:01:03

Jättejättejätte fint blev det på din blogg nu, =)

Mkt finare färger och sånt ju =D <3


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?