Helt Seriöst Nu Alltså!




Mjaa Det Var Ett Jävla Tag Sedan!

 Som sagt, det var ett bra tag sedan jag skrev, för det första har jag inget internet hemma hos mig själv än..
Men det är påväg, antagligen nästa måndag! Så då är jag Back On Track, så se upp hahaha..
Jag trivs förbannat bra i min nya lya faktiskt, sov själv inatt för första gången o det var
fan inte så illa spom jag trodde att det skulle vara.. Iofs finns det fan inte så mkt att göra när man är själv hemma
och inte har ngt internet.. Men igår kolla jag en film o sen lite tv.. hahaha jag la till och med Harpan hahah...
värsta "innespelet" nu, alla håller på med det ;)

Jag mår i alla fall underbart bra nu igen.. Känns som om jag aldrig mått lika bra förut..
Så det är väl bara ett tecken på att allt är på rätt väg liksom!

Och till alla som misstänker mig med "dumheter" kan sluta tro det, för jag är en snäll flicka haha!
Så ni behöver inte oroa er över mig, jag står stadigt på jorden ett bra tag till ;).. Men tack för omtanken i alla fall!

Sen skulle jag ju haft inflyttningsfest o hela köret, men har bestämt mig för att det inte blir någon..
Utan det är bara för er o komma upp o festa när ni känner fört, typ hehe.. Har ju som sagt redan
varit fullt ös nu sen jag flyttade in :P Måste säga att jag träffat många nya as goa människor det sista, jag diggar er verkligen.. Trodde inte det fanns folk som er, usch vad man varit instängd de senaste åren :S..
Men men nu ska jag la inte sitta o skriva massa strunt hehe det får räcka nu tills jag får igång mitt nät hemma..
Sitter nämligen hos min bror o hans tjej nu, har käkat lite ihop o sen har jag lekt med busen, (Alicia)..

Puss Heej!

Back On Track On Monday! ♥

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?