Snart HÄELG Igen!

 
 Nu var disken klar, tog sin tid.. Men den är i alla fall klar.. Det är ju huvudsaken:D
Jag hatar verkligen att diska.. Det suger! Men som allt annat så måste det ju göras..
Ska nog ta o damsuga o lite sånt tråkigt med.. Vet ju inte vilket folk som kommer
på besök i helgen! Brukar ju vara en del folk som trillar in =)
Sen ska jag sätta mig och skriva två brev till mina goda vänner haha.. Får ju
hålla kontakten på ngt sätt när det inte finns ngt annat sätt att göra det på!
 Skriva brev är la inte min "grej" så sett, men vill bara att dom ska veta att jag bryr mig,
för det GÖR jag! Fått lite kläder tvättade idag med, har använt så mkt sköljmedel så att man nästan får ont
i huvvet av att ha på sig kläderna haha.. Men ACK vad gott det luktar ;)

Imorn var det återigen Fredag i alla fall, ska bli kul o umgås med folk.. Kanske ta en öl eller två..
Hahaha men i vanlig ordning blir det nog mer än så ;) Synd att man inte var miljonär eller ngt bara :P
Det hade fan inte varit fel! Sen senare idag hoppas jag att Mr T Kommer med mina pengar..
Hoppas det! Tycker fan jag blivit duktig här på bloggen nu, inga korta inlägg och jag skriver
ofta nu.. Tror inte jag skriver ngt intressant men vafaan.. Har ju inte tvingat någon att läsa :D..

Hehe nu fick jag ett samtal.. Ken Och Jacob kommer nog upp en sväng! Alltid kul med lite folk!
Ska fixa klart det sista nu så att jag slipper skämmas när dom kommer haha..

Puss Puss ♥

♥ Sam Och Brändt! ♥



Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?