Bodabesök!

Tjollahopp! Ska snart dra mig till bussen för att dra upp till boda åter igen. Var där igår o tog en öl med D och K.H och spelade lite Guitarr Hero. Jag sög, inte spelat på ett år typ eller ngt sånt. Så jag blev ganska utklassad måste jag erkänna! Men idag ska jag inte till boda för att träffa dom utan jag ska hälsa på hos Tessan :) Ska bli kul o se hur dom bor eftersom jag inte varit där än :P.. Vi ska ha lite kärringfika om inte hennes pöjk käkat upp alla bullar då förstås ;) hehe.. Nä men det ska bli kul oavsett bullar eller inte haha!

Har även varit snel idag och diskat hos pojken♥.. Men iofs såg det ut att vara mkt mer disk än det faktiskt var. Tog typ tio minuter eller ngt bara, bestick o sånt trams typ. Så det var inte jobbigt alls ;) Tänkte städat lite med men sen bestämde jag ju med Tessan så jag SKITER i det :D.. Men jag gjorde ju i alla fall nån nytta, helt värdelös är jag inte ;)..

Igår kollade jag på "män som hatar kvinnor". Den var helt okej faktiskt. Väntat länge på att få se den. Och igår blev jag helt plötsligt sugen på att se Alladin :O Disneyfilmer är faktiskt jävligt bra. I alla fall alla dom man brukade kolla på som liten. Så den ska B få ladda ner åt mig.. Go Disney!

Trött på krångel är jag med. Vilka är egentligen vänner till vilka? Alla bara fuckar varandra hela tiden. Kan inte var och en bara ta o sköta sitt eget nångång? Och sedan vore det ett rejält plus i kanten om dom skulle kunna stå för vad dom säger. Men i denna jävla stan ska man la inte räkna med ngt sånt! Aja skit samma, inte mina problem i alla fall. Förutom att alla blandar in mig hela tiden, men är man en god lyssnare så är man hahahahaha!

Nä nu ska jag bege mig tänkte jag! Så ni får ha det göttans allihop!
Pusspuss ♥

Kommentarer:


Datum 2009-11-12 Tid 15:18:08

Haha jaa, jag håller med, Disney filmer äger! =D

Jag har redan Aladin, :)

Sedan har jag, Mulan, lilla sjöjungfrun, lejonkungen 1, 2, 3, askungen 2, och massa mer hahaha. Och du, vet du vad jag har mer :O:O:O:O

Jag har "den vita stenen" minns du den filmen? =D Looove! =D



<33


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?