Eufori...

Är precis vad jag känner när jag är med den bästa! Han är min drog :) ♥ ♥ ♥

Vet att jag varit kass på att blogga men varit sjuk det sista och inte haft någon dirket lust att sitta vid datorn. Men nu känns det som om jag är på bättringsvägen, eller rättare sagt, jag ÄR bra igen. I alla fall nästan! Känner mig inte så sjuk längre förutom min hesa röst och täppta näsa ;)..

Idag har jag varit iväg hela dagen med E.K o kollat lite affärer och fixat lite ärenden:P Kul att umgås med henne. synd att det inte händer så ofta längre bara. Hon har ju sin familj och jag har mitt levandssätt, så det är inte de samma som det var 2003 ;) Haha kanske lika bra det iofs eller vad säger du E.K.. Tur man växer upp :P Men vi har ju fortfarande kul i alla fall! Sedan ska vi ju ha våran "skodag" på ons-tors eller fredag vad det nu blir :P ska bli roligt vicket som!

Idag blev det lite öl med G, O Och Ann.. Smakar alltid så jävla bra med öl! Sitter liksom aldrig fel. Och ni som tycker det samma är mkt mer än välkomna hem till mig på lördag! Ska försöka styra upp en mysig ölkväll då :P Så hör bara av er så är ni grymt välkomna!

Nu har älsk duschat klart så nu får det vara färdigt här ute på bloggen! Ha det bäst allihop, skriver nog imorn igen nu när jag har orken tillbaka! Pusspuss!

Eufori ♥


Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?