Fan också!

Tro fan man fick sig en fylla i alla fall, jag som inte ens ville! Men G hade med sog vin o man tackar la inte nej hehe. Gott är det. Nu är jag hemm ahos den mysigaste, och jag kan erkänna att jag har mitt "trevliga" humör, alltså tyken.. Jävla alkohol :P Han som förtjänar så mkt bättre, hur kan jag med :P? hahahaha.. vicket som, jag trivs.. Nu orkar jag inte skriva mer, ska sätta mig i soffan och ruttna lite smått tills jag ska hem imorn o jag hoppas min lägenhet är lite hel i alla fall.. ha det gött gott folk tills vi hörs imorn igen! pusspuss

Robert ♥

Kommentarer:


JessiCa
Datum 2009-11-26 Tid 09:05:52

Johanna dåå, din stolle! =)

Kan inte svara på dina kommentarer eftersom du enbart skriver namn och inte adress... Men iaf, jag kan bjuda på min GOOODA pastasallad någon dag =D



Och du, hahaha, jag trodde inte att han hette rÅbärt :O Prickigt namn =D Hahahaha, näääh, sööött 888



<33


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?